Wij streven ernaar het bestel- en leveringsproces voor onze klanten zo gemakkelijk mogelijk te maken. Mocht u echter vragen of andere problemen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantendienst. Hieronder leggen wij uit hoe uw bestelling wordt verwerkt en geleverd.

1. Een bestelling plaatsen

De bestelprocedure voor Ruysdael Mode is zo eenvoudig mogelijk gemaakt. Eerst moet u naar de productpagina gaan en het product dat u wilt kopen toevoegen aan uw winkelwagen. Dit doet u door op de zwarte knop "Toevoegen aan winkelwagentje" te klikken.

Nu is het belangrijk te controleren of u de juiste optie hebt gekozen. Als alles correct is, klikt u op de knop "Afrekenen". Op de informatiepagina moet u de juiste adresgegevens invullen en ervoor zorgen dat alle informatie juist is. Zodra u de gegevens correct hebt ingevuld, kunt u op de knop "Doorgaan met indienen" klikken.

Op de pagina "Levering" hebt u de mogelijkheid om de adresgegevens die u hebt ingevoerd, te controleren. U zult ook zien dat elke zending gratis wordt geleverd. Als dank aan onze klanten nemen wij altijd de leverings- en verzendingskosten voor onze rekening. U kunt nu verder gaan door op de knop "Ga verder met betalen" te klikken.

In het betalingsgedeelte kunt u kiezen tussen verschillende betaalmethoden. Bij Ruysdaelmode.nl zijn alle betaalmethoden SSL gecodeerd, waardoor u altijd zeker bent van een veilige betaalomgeving.

Bij ons kunt u betalen met Creditcards (Amex, Mastercard, Visa), Bancontact en iDeal.

Zodra u de juiste betaalmethode hebt geselecteerd, moet u op de knop "Ga naar betalen" klikken, waarna u wordt doorgestuurd naar de beveiligde betaalomgeving voor de geselecteerde betaalmethode. Volg de instructies op die pagina om de bestelling af te ronden. Als u problemen heeft met het plaatsen van uw bestelling, kunt u altijd contact met ons opnemen.

Bezorgkosten
Wij zorgen voor de leveringskosten van elke bestelling. Al onze producten worden 100% gratis aan huis geleverd. Er is ook geen minimum bestelhoeveelheid.

2. Het verzenden van uw bestelling

Om redelijke prijzen voor onze producten te kunnen vragen, hebben wij besloten pakketten in grote hoeveelheden te verzamelen, en wanneer wij de minimumhoeveelheid hebben bereikt, zullen wij ze in één keer verzenden vanuit ons warenhuis in China. Wij hopen dat u dit begrijpt en ons wilt helpen een betere en gezondere wereld te creëren.

De gemiddelde levertijd voor al onze pakketten staat hieronder vermeld:

Zodra u een bestelling heeft geplaatst, hebben wij 1-3 werkdagen nodig om uw bestelling te verwerken. Door de weeks duurt het gemiddeld één werkdag, maar als u op vrijdagavond of in het weekend bestelt, kan het iets langer duren. Doordeweeks geldt dan dus ook voor 23.59 besteld, morgen verzonden. Echter in het weekend kan daar vertraging in zitten, omdat de postdienst de pakketten dan niet kan ophalen. 

Zodra uw bestelling is verwerkt, wordt deze verzonden. Het duurt gemiddeld 7-15 werkdagen om uw bestelling te leveren. Het kan zijn dat er ergens vertraging ontstaat bij een van onze verzendpartners. Is dit het geval bij uw bestelling, neem dan contact met ons op.

Om het milieu een handje te helpen maken wij sommige items on demand. Dat betekent dat we de items pas produceren wanneer ze besteld zijn. Hierdoor vindt er geen overproductie plaats en wordt alleen gemaakt wat er nodig is. Dit kan in sommige gevallen daarom langer duren. Reken dan op ca. 3-5 dagen extra levertijd.

Als u bij ons een bestelling heeft geplaatst, kunt u gemakkelijk zien wanneer uw pakket binnen enkele dagen zal aankomen. U ontvangt per e-mail een persoonlijke traceercode, waarmee u uw bestelling kunt volgen via onze traceerpartner ParcelPanel. Zie onze Track & Trace pagina om te zien hoe dit werkt.

3. Levering van uw bestelling

Zodra uw bestelling is geleverd, kunt u ervan genieten! Natuurlijk kan er altijd iets misgaan. Wilt u ruilen of retourneren? Neem dan contact met ons op.

Verkeerde product?
Helaas kan het gebeuren dat een product tijdens het vervoer beschadigd raakt of dat u het verkeerde product heeft ontvangen. In dit geval bieden wij u altijd bij de eerste poging een nieuw pakket gratis aan. 

Een pakje verloren?
Als een pakket zoek is geraakt of om logistieke redenen niet is afgeleverd, sturen wij u altijd een nieuw pakket voordat wij ons retour- en restitutiebeleid gaan toepassen.

Indien de klant het product niet heeft afgehaald op het postkantoor omdat de klant niet thuis was ten tijde van bezorging, hebben wij de kosten gemaakt voor het afleveren van het product op het postkantoor en hebben wij het recht om 50% van de waarde van de bestelling als terugbetaling in te houden. Als de klant het product toch wil hebben, sturen wij het tegen een extra vergoeding van €7,50 naar u terug.